Monday 23 July 2012

AURA MAYA SKIN CARE

AURA MAYA SKIN CARE SET
SATU-SATUNYA PRODUK TEMPATAN YANG KINI HANGAT DIPERKATAKAN KEBERKESANANNYA……
PRODUK INI TIDAK MENGANDUNGI BAHAN-BAHAN YANG TIDAK HALAL & TANPA BAHAN KIMIA MERBAHAYA 
GUNAKAN TANPA WAS-WAS!!!

NAK CUBA??? PM SAYA : shazirashop@gmail.com


ADAKAH ANDA MEMPUNYAI MASALAH KULIT 
SEPERTI BERIKUT :

- Jerawat
- Parut jerawat baru dan lama
- Jeragat
- Kulit kusam + tidak bermaya
- Kulit tidak sekata
- Lebam bawah mata
- Mempunyai kedutan dan nampak tua
- Kulit yang kasar
- Gelap
- Bintik hitam dan bintik putih
- Liang roma terbuka
- Minyak berlebihan di muka
- Muka terlalu kering
- Kulit sensitif (dah try banyak produk tapi semua tak berkesan)

Penyelesaiannya cuba gunakan Set Skin Care Aura Maya

~ Jaminan 99% berkesan ~

Sudah ramai yang mencuba dan terbukti sangat berkesan
Kesan seawal 7-14 hari


TERDAPAT DALAM 2 PILIHAN
SET SABUN KUNING - KULIT NORMAL
SET SABUN HIJAU - KULIT SENSITIF & JERAWAT


SKIN CARE AURA MAYA - SET BIASA (sabun, krim malam & krim siang)
 Boleh tahan selama 3 bulan
 Krim Siang - 15grm
 Krim Malam - 15grm
 Sabun - 30grm

Harga 1 set :  RM130.00 + RM6.00 (poslaju)
                     Jika beli 2 set :  RM258.00 + RM8.00 (poslaju)

                     * Kadar poslaju akan dikenakan sebanyak RM8.00 atau lebih bergantung kepada berat dan syarat yang dikenakan oleh Pos Malaysia Berhad. Kadar ini dikenakan bagi pembelian barang yang melebihi 1 set dan penghantaran akan dibuat kepada alamat yang sama sahaja. Jika alamat berlainan, kadar yang dikenakan bagi setiap satu pembelian adalah seperti biasa iaitu RM6.00 bagi seluruh semenanjung Malaysia


Bagaimana Aura Maya bertindak ke atas kulit anda?



Kulit wajah kita kerena sering terdedah oleh habuk dan kekotoran maka yang semulajadi bersih menjadi kusam, pori-pori besar dll. Algae berfungsi untuk mengembalikan kulit wajah kita ke bentuk aslinya, selain itu algae juga memberikan efek segar dan tegang disebabkan oleh kandungan vitamin C yg ada padanya.

Kulit Berjerawat
Penyebab kulit kita berjerawat berbeza2. Ada yang kerena faktor hormon, kerena haid atau hamil, ada yang disebabkan stress ada yang karena faktor dari luar seperti kondisi kulit yang rosak. Dengan Algae faktor luar dapat dikendalikan agar kulit semakin bersih dan bersinar.

Jeragat
Ada beberapa macam jenis heragat, karena faktor gen, faktor usia, kesalahan pakai kosmetik, karena matahari, bekas jerawat atau luka atau cacar. Yang bisa dihilangkan dengan perawatan kosmetik luar adalah jeragat yang masih berada dalam kulit lapisan luar (epidermis). Jeragat di lapisan kulit dalam (dermis) sulit untuk dihilangkan tapi warnanya akan pudar secara beransur2. InsyaAllah dgn izin Allah..

Efek Matahari
Di awal perawatan tidak disarankan terdedah matahari terlalu lama, jika pekerjaan anda di luar, disarankan menggunakan topi atau pelindung lainnya. Kerena pada saat itu kulit wajah sedang tipis dan sensitif karena penggantian sel kulit lama dengan yang baru. setelah perawatan selesai 1 bulan maka hal itu tidak menjadi masalah lagi.

Pemakaian kosmetik seperti bedak dan lain-lain
Di awal perawatan jangan memakai kosmetik apapun. setelah 2 minggu perawatan kalau rimas, boleh pakai bedak tabur yang ringan (bedak baby). Namun dari pengalaman saya.. sampai sekarang saya tak pakai bedak..^^ kerena kulit sudah bersinar secara alami. 

Masa jangka hayat produk ini adalah setelah 5 bulan setelah di buka. Jangka hayat adalah tidak panjang kerana produk ini tidak mengandungi chemical yang boleh membuatkan "shelf life" lebih lama. Produk ini hanya mengandungi 100% bahan organik.     


Ramuan Aura Maya


Dihasilkan daripada bahan-bahan yang selamat seperti :

Hamamelis Virginiana L : tumbuhan perdu yang biji-bijinya dapat menghaluskan kulit dan kandungan zatnya dapat menyembuhkan peradangan.

Ganoderma Lucidum: sejenis keluarga cendawan : selalu disebut sebagai Raja Cendawan, cendawan merah (Lingzhi) yang dikenal sebagai nutrisi terbaik untuk memperbaharui sel-sel di dalam tubuh dan dapat mencegah penuaan awal.

Malaleuca Alternafiola Extrace: tumbuhan yang menyerupai rumput ini adalah tumbuhan yang sangat efektif untuk menggantikan sel-sel kulit mati. (tu yg bila pakai kita rasa merenyam2 tu..tinda balas bahan ini dgn sel kulit).

Mineral Oil : pelembab alami yang membantu melembutkan dan menegangkan kulit, juga sebagai zat yang membuat kulit fresh sepanjang hari.


Kelebihan Aura Maya  


1). Mencerahkan serta memutihkan kulit wajah
 2). Mengurangkan dan menghilangkan noda hitam (blackhead) 
 3). Mencegah jerawat
 4). Mengurangkan minyak berlebihan (T-zone,pipi dan dagu)
 5). Melembabkan kulit wajah
 6). Tona kulit sekata dan wajah berseri
 7). Mengurangkan dan menghilangkan garis-garis halus & jeragat
 8). Melambatkan tanda-tanda penuaan
 9). Mengecilkan pori-pori  

2 comments:

  1. Salam Sis,
    Saya dah pakai Aura Maya lebih dari 6 bulan. Memang berkesan. Sebelum ni saya pakai produk jenama artis terkenal tanahair kita....mungkin tak sesuai dengan kulit muka saya agaknya...bukan bertambah putih,tapi kulit jadi kusam dan berminyak. B4 ni muka saya tak berminyak pun. Mujurlah kawan saya kenalkan produk Aura Maya ni....alhamdulillah,muka saya bertambah cerah,bersih,parut-parut jerawat semua hilang dan nampak lebih berseri-seri. Satu office tegur muka saya nampak lain...bertambah cantik,kata mereka.Sebelum ni, saya order Aura Maya dekat kawan saya tu lah...tapi now dia dah tak kerja sekali dengan saya....kami dah lost contact pun.Pasni saya order dekat awak lah ye....next week dapat bonus saya bank in dekat awak. Ada dua orang kawan saya pun nak cuba Aura Maya. Nanti apa-apa saya PM awak.

    ReplyDelete
  2. To : Wan Aliza
    Boleh...kalau nak buat tempahan email saya...nyatakan nombor telefon skali ye. Segala urusan seterusnya melalui sms.Tq

    ReplyDelete